دوســــــتان چت


××ابــ ـــجی پـــ ـــری××

سلام سلام

 

خوبین؟

خوب منو ک همتون میشناسین

 

PARIیا همون خانومی هستم

دیدم همگی وب دارین منم گفتم چیزی داشته باشم برای ارتباط بین همدیگ دوستتون دارم فدایی دارین



نظرات شما عزیزان:

هیفا
ساعت20:03---23 فروردين 1392
سلام پری جون ممنونم که اومدی خوشحالم وب زدی اینجوری لا اقل اگر خدایی نکرده یک روز دوستان چت نبود میتونیم باهم در ارتباط باشیم

راستی پری چند وقته نمیبینمت تالار کجایی نگرون شدم گفتم این پری کجا رفته چند وقته تالار پیداش نیست--امیوارم سالمو سلامت باشی فقط همین--حتما منو از حال خودت باخبر کن میدونی اجی هیفات دیوونه هست و نگرونن نکن


......
ساعت17:10---12 فروردين 1392
ایول منم یکی از بچه های دوستانم بگرد پیدام کنپاسخ:کیستی اعتراف کن ههههههه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:,ساعت 17:1 توسط pari| |


Power By: LoxBlog.Com